~ °®» Au$h «®° ~
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

~ °®» Au$h «®° ~

-• To GeTheR 4 EvEr•-
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصوربحـثالتسجيلدخول
الـــمنـــتدى قــــ ي ـــــد الـــتـجـديـد ..

شاطر | 
 

 عضو جديد.....ويحتاج ترحيب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أمير الظلام
حبوب جديد
حبوب جديد
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 36
العمر : 106
للأذكياء فقط !!! :
0 / 1000 / 100

التقيد بالقوانين :
100 / 100100 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/02/2009

مُساهمةموضوع: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   الجمعة 27 فبراير 2009, 3:14 am

انا عضو جديد والنرحيب بفلوس


وعلى قول المثل
اجري يا عضو جري الردود ...........يتلحق المكربس يتركب الحنطور

بالصلا على النبي كد انا شحني بالترحي
ترحبو كتير الشحن يزيد
مترحبوش بالمر ......امشي واخد الجر
فخلوني اشحن من عندكم احس مني افيد غبركم

يلا يلا يلا
مين الي عايز يشحن بتلتين وبخمسين
ولا انتو بخلا هتشحون بعشرة وعشرين
وعندي خدمت الدفع الزاتي والدفع المؤقت والتفويل في المنخير
عايز اشوف التلرحيب وسمعن احلى تحيه

lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
M!sS SosO
محبوب الجماهير
محبوب الجماهير
avatar

انثى
عدد المساهمات : 2086
العمر : 23
الموقع : وراء بيتنا..~
العمل/الترفيه : طالبة دحيحة خخخخ
المزاج : كول على طول
للأذكياء فقط !!! :
0 / 1000 / 100

التقيد بالقوانين :
100 / 100100 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   الجمعة 27 فبراير 2009, 3:46 am

هههههههههه

و الله منور المنتدى يا عسسسسل و انشاء الله نستفيد من بعض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.google.ae/
DroOoBh ~
محبوب الجماهير
محبوب الجماهير
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1563
العمر : 23
الموقع : في البيت
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : ..
للأذكياء فقط !!! :
0 / 1000 / 100

التقيد بالقوانين :
100 / 100100 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   الجمعة 27 فبراير 2009, 5:36 am

ياهلا والله

منور

انا هشحن بي 100

ها أيه رأيك

قال أيه

يارب يكون المنتدى عجبك

وتقيد وتستفيد

أه على فكره ده مش هيقعد غير على الشات

او مش هيقعد خالص geek

مع تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://aush.hooxs.com/
Wedo0
Admin
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 7816
العمر : 24
الموقع : Fel ToP Y a Br0 ~
العمل/الترفيه : RppeR Ya WarDeh
المزاج : Taq3a ya Man
للأذكياء فقط !!! :
0 / 1000 / 100

التقيد بالقوانين :
100 / 100100 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   الجمعة 27 فبراير 2009, 11:41 am

اهلا وسهلا فيك معانا
وانشاء الله يكون المنتدى عجبك
وانا حشحن ب خمسين
وانشاء الله تستفيد معنا ~
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.palrap.net
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   الجمعة 27 فبراير 2009, 4:33 pm

بسم الله الرحمن الرحيمـ

المنتدى نور بوجوودك يا احلى امير بالدنيا..

انشاءالله بيعجبك المنتدى وبنكوون كلنا اخوة لبعض..

وانشاءالله بتقضي احلى اوقات معنا في منتدى الحبايب..وتستفيد معنا وبتفيد غيرك..

تقبل تحيات اخووك..
اسير الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the dark knight
حبوب جامد
حبوب جامد
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 414
العمر : 20
للأذكياء فقط !!! :
28 / 10028 / 100

التقيد بالقوانين :
100 / 100100 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 28/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   الجمعة 27 فبراير 2009, 5:18 pm

يا على القصيدة الشعرية اللي انت كتبتها بجد حاجة جديدة وغريبة وحلوة ويلا انا هكتبلك شيك على بياض وانت حط الرقم اللي انت عايزة وان شاء الله تقضي وقت جميييييييييل معانا وتستفيد منا ونستفيد منك ...
بس الرد خلص ...
على فكرة في تشابه اسماء بيني وبينك انا اسم (the dark knight) يعني (فارس الظلام) وانت اسمك ( امير الظلام ).
يلا بقى مستنيين المواضيع بتاعتك.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Aush
Admin
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 2781
العمر : 25
الموقع : سريري
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : الضحك
للأذكياء فقط !!! :
0 / 1000 / 100

التقيد بالقوانين :
100 / 100100 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 06/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   السبت 28 فبراير 2009, 3:51 am

أهلا و سهلا بييك يا اميير


انا بقى هشحن بــ 1000.000

هاا ايه رايك

_________________


Aush-DJ



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://aush.hooxs.com
أمير الظلام
حبوب جديد
حبوب جديد
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 36
العمر : 106
للأذكياء فقط !!! :
0 / 1000 / 100

التقيد بالقوانين :
100 / 100100 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   السبت 28 فبراير 2009, 4:00 am

صراحة
انا معنديش اي كروت شحن
خخخخخخخخخخخخخخ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DroOoBh ~
محبوب الجماهير
محبوب الجماهير
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1563
العمر : 23
الموقع : في البيت
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : ..
للأذكياء فقط !!! :
0 / 1000 / 100

التقيد بالقوانين :
100 / 100100 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   الخميس 05 مارس 2009, 11:32 pm

يا رااااااااااجل

أمال احنى هنشحن أزاي

لالا لازم تجيب كروت من بكره

تؤتؤ

مع تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://aush.hooxs.com/
emo cool boy
حبوب مكسر الدنيا
حبوب مكسر الدنيا
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 851
العمر : 23
الموقع : على البحر
العمل/الترفيه : شيشة
المزاج : عنب وتفحتين ودماغ حتروح فين؟
للأذكياء فقط !!! :
0 / 1000 / 100

التقيد بالقوانين :
50 / 10050 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   الجمعة 06 مارس 2009, 12:30 am

انا حشحنك شحنة اخليك تفول لغايت ماتنور ههههههههههه واحلى ترحيب الك يا امير ظلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.myegy.yoo7.com
Aush
Admin
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 2781
العمر : 25
الموقع : سريري
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : الضحك
للأذكياء فقط !!! :
0 / 1000 / 100

التقيد بالقوانين :
100 / 100100 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 06/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   الخميس 12 مارس 2009, 5:19 pm

طيب من اولها تنصب على المنتدى كله

لا اله الا الله

_________________


Aush-DJ



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://aush.hooxs.com
DroOoBh ~
محبوب الجماهير
محبوب الجماهير
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1563
العمر : 23
الموقع : في البيت
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : ..
للأذكياء فقط !!! :
0 / 1000 / 100

التقيد بالقوانين :
100 / 100100 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   الجمعة 13 مارس 2009, 3:23 am

هههههههههههه

مهو أنت كنت لازم تدقق على المزاج بتاعو

!!!!!!!!

مع تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://aush.hooxs.com/
Aush
Admin
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 2781
العمر : 25
الموقع : سريري
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : الضحك
للأذكياء فقط !!! :
0 / 1000 / 100

التقيد بالقوانين :
100 / 100100 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 06/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   الجمعة 13 مارس 2009, 6:07 am

لا بجد عندك حق

يارتني بصيت... دلوقتي المنتدى ده فلوسه الزاي..
(لازم أفلسع)
هع

_________________


Aush-DJ



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://aush.hooxs.com
J0KY
محبوب الجماهير
محبوب الجماهير
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 2752
العمر : 24
الموقع : في عالمنا الحبيبي
العمل/الترفيه : طالب / زي ما انتم شيفين
المزاج : بعيد صباغتة
للأذكياء فقط !!! :
0 / 1000 / 100

التقيد بالقوانين :
100 / 100100 / 100

المزاآاجـ :
الجنــــسـيـــة :
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 25/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: عضو جديد.....ويحتاج ترحيب   الإثنين 13 يوليو 2009, 8:28 pm

هلا والله بيك اخونا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
عضو جديد.....ويحتاج ترحيب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
~ °®» Au$h «®° ~ :: •!¦[•الأقــسام الــــ ع ـــامــة •]¦!• :: ••[ بيـــــت الترحيب والتهــاني *~-
انتقل الى: